Гальма SRAM Motive: нарешті бюджетний SRAM може зупинити велосипед.

Представляю вашій увазі з нові гальма SRAM Motive, гальма SRAM завжди мали катастрофічне керування зносом колодок та гальмування , за винятком Maven та code rsc . На практиці вільний хід важеля різко збільшувався, і щоб загальмувати, доводилося тягнути із грубою силою впираючись ногою в гріпсу (Code та G2). Що ж, сьогодні на Forbidden Druid відбувся публічний та офіційний тест Гальм SRAM Motive . Отже, час опублікувати тест.

Деталі SRAM Motive Ultimate
- Компактний корпус Stealth, розроблений для інтеграції з манетками AXS
- Регулювання ручки без інструментів для легкого налаштування
- Титанові гвинти та карбонові важелі з підшипниками
- Прекрасне піскоструминне та анодоване покриття з полірованими краями
- Розроблено виключно для використання з мінералкою Maxima
- Розроблено виключно для прокачування за допомогою комплекту для прокачування мінеральної оливи SRAM
- Супорт оснащений отвором для випуску оливи Bleeding Edge для запобігання витоку оливи
- Ціна: €665 ()
Окрім Ultimate, Motive також доступні у срібній (€490) та бронзовій (€380) версіях.

Найголовніші мотиви на тесті
SRAM стверджує, що потужність на 14% більша ніж у code rsc . За відчуттями тестерів та преси відчуття ручки фантастичне, оскільки вона дуже ергономічнна і дуже легко регулюється. Однак їм бракує накатного колеса для регулювання точки гальмування, яке є на моделях Code та Maven вищого класу. Вони, звичайно, не мають потужності Maven, але їх також не можна порівнювати, враховуючи, що Motives важать набагато менше та мають менш мото вигляд. Задній супорт важить 264 грами.

Чи цікаві дані гальма для українських умов? Безумовно, для українських байкпарків, спотів та в загальному повсякденого використання. Їхньої потужності може бути недостатньо для електровелосипеда з велосипедистом вагою 90+ кг, тому на мою думку Mavens підійдуть краще . Головне те, що вони добре працюють, мають бути надійнішими за загальну лінійку SRAM, стабільно працюють на довгих спусках і забезпечують стабільну продуктивність у міру зношування колодок.
Що ви думаєте про оновлення лінійок гальм SRAM ?
Чи будуть популярні вони в Україні та чи найдуть своїх фанатів як ті самі code rsc?