
Цього тижня на сумнозвісному трасі Black Snake у Валь-ді-Соле відбудеться 4-й етап Кубка світу UCI з даунхілу. На цій події представлений новий малюнок протектора від Maxxis та величезний полірований гальмівний супорт від Shimano, який явно не є новим гальмом XTR 9220 , випущеним кілька тижнів тому.
Минає 13 років з моменту останнього оновлення Shimano гальма Saint; їхньої найпотужнішої пропозиції для даунхілу. Невже воно нарешті тут?

По-перше, цей супорт значно громіздкіший, ніж будь-що в поточній лінійці Shimano. З мого місця, він виглядає ближчим за розміром до супорта SRAM Maven - можливо, навіть більшим. І, як і на Maven, колодки завантажуються знизу. Тим часом супорт Shimano XTR завантажує колодки зверху. Цей супорт має пару 15-мм та пару 17-мм поршнів. Чи може Shimano зробити більше на новому гальмі Saint, дорівнюючи або навіть перевершуючи 18-мм та 19,5-мм поршні в Maven?
Що стосується важеля, не варто надто захоплюватися. Наш фотограф каже нам, що ці супорти працюють у парі з новим важелем XTR як на V10 Джексона Голдстоуна, так і на Лорі Грінленд.
Важко розгледіти щось більше з цих фотографій. Ротор значною мірою прихований від поля зору, але супорт, схоже, встановлений подібно до супорта XTR на задній частині V10 Джексона Голдстоуна, на якому він здобув ще одну перемогу в Леоганзі. Отже, ймовірно, що діаметр принаймні однаковий. Шланг підключається до супорта за допомогою знайомого на вигляд фітинга банджо, а отвір для випуску повітря розташований на внутрішній поверхні, зміщений назад, як це видно на новому супорті XTR .
Ми будемо уважно стежити за мотоциклами команди Santa Cruz Syndicate цими вихідними, щоб побачити, що ще ми можемо дізнатися, якщо взагалі щось, з інших ракурсів цього супорта.