
Завжди приємно бачити на ринку більше бюджетних продуктів, і новий Louise Elite від Magura є багатообіцяючим прикладом. Це чотирипоршневе гальмо, яке Magura віднесла до категорії «надпотужних» – на відміну від «легких» (XC) або «екстремальних» (DH/eMTB) – розроблене для всього, від електрогірських велосипедів до трейлових велосипедів. Поки що воно буде доступне лише на комплектних велосипедах, але головна новина полягає в тому, що очікується, що воно надійде у продаж у 2026 році всього за 100,00 євро за гайку. Для контексту, це приблизно половина ціни SRAM Maven Base , який ми нещодавно оглядали, і порівнянно з бюджетним чотирипоршневим гальмом Shimano, що має влучну назву Shimano BR-MT420 .Також повідомляється, що воно досить легке – 250 г для переднього гальма. Хоча це не ідеальне порівняння, це приблизно на 130 г легше, ніж Maven.
Деталі Louise Elite
• 4-поршневий цільний супорт
• Радіальна конструкція головного циліндр
• Сумісний з ABS
• Регулювання вильоту за допомогою різьби Torx T25
• Вага: 250 г (шланг 100 см, включаючи хомут)
• Рекомендована роздрібна ціна (очікувана) приблизно 100,00 євро за сторону
• Гарантія: 5 років

Хоча дехто може пам'ятати практичне гальмо Magura Louise з 2000-х років, нове Louise Elite фактично є бюджетним варіантом у серії MT, поряд із флагманським MT7, який використовував Лоїк Бруні донедавна. У ньому використовуються ті ж гальмівні колодки, що й в інших гальмах MT, а супорт має аналогічну цільну ковану конструкцію.Корпус важеля Louise тонший, ніж у MTX, очевидно, щоб звільнити місце для інших компонентів, прикріплених до керма, таких як пульти дистанційного керування підсідельним важелем та контролери електровелосипеда. Цілісний затискач можна закріпити на кермі без необхідності знімати рукоятки. Вони оснащені шланговим з'єднанням Magura EasyLink, що полегшує від'єднання та повторне підключення гальмівного шланга до корпусу важеля без необхідності повторного прокачування після цього (особливо зручно для тих, хто має прокладку троса гарнітури).Корпус важеля виготовлений з Carbotecture (пластику), який, за словами Magura, економить вагу порівняно з алюмінієм, і виготовлений у Німеччині. Їм бракує регулювання точки прикусу (як і слід було очікувати в цій ціновій категорії), а для гвинта регулювання вильоту потрібен ключ Torx T25, але він знаходиться в дуже доступному місці.Вони сумісні з системами ABS Bosch і мають 5-річну гарантію від протікання. Цікаво буде подивитися, скільки з них почне з'являтися на бюджетних велосипедах у найближчі місяці.