
Мілтон Макконвілл — молодий, харизматичний райдер який вірвася в новий сезон на цікавому компліті який дуже сильно ламає голови іншим молодим райдерів які женуться за як найношівими деталями не беручи до уваги те що може їм більше підійти чи бути зручнішим в їх дисципліні . У 2019 році Мілтон вирушив за кордон, щоб вперше взяти участь у гонках на даунхіллі на Кубку світу. Він пройшов складну трасу Андорри та пройшов у найскладніших умовах, які там спостерігалися за багато років. Його досвід під час першого Кубка світу не збігався з його мріями.

Отримавши чималий досвід від траси Кубка світу в Андоррі, Мілтон повернувся додому з бажанням удосконалюватися. Це зростання включало типову для нього увагу до техніки їзди та фізичної підготовки, але він також взявся за роботу над будівництвом нового байку . отже перейдемо до самого байкчеку.

Bikechek
рама : 2015 Devinci Wilson, 204mm travel, size large
вилка : Fox 38, Grip2, 170 mm, 29", 3 volume spacers
амортизатор: Fox DHX 5.0, 425# spring
колеса: Front: Race Face alloy, Rear: DT Swiss EX471 w/Hope Pro 5
покришки : Front: Maxxis Assegai, 29x2.5", Double Down casing, Maxx Grip compound. Rear: Maxxis Minion DHRII 27.5x2.4", DH casing, Maxx Grip compound.
гальма: Shimano XTR rotors (203mm F&R), NSB adaptors
руль : Alloy, 740mm wide, 25mm rise, 30mm of spacers under stem
гріпси : ODI Elite Pro lock-on
підсиділ : NSB Overlord AM 31.8 clamp, 50mm length
трансмісія : Shimano XTR 10-51-tooth cassette and shifter
шатуни : NSB Talon, 165mm, 32-tooth chainring
педалі : NSB Daemon
сідло : SDG Bel-Air
дропер : OneUp V3, 150mm w/Hope QR clamps
додатково : Cascade Components chainguideWeight: about 40 lb




розпишіть свої думки з приводу самого байкчеку та деталей на ньому