Як ви прийшли до гравійного велосипеду?
Мій вело шлях до гравійника виглядає так:
Якщо не брати до уваги совкові Гномик, Зайчик, Орленок, Україна, Турист, першим велом на якому я проїзжав більше 20км можна вважати Ardis Zsio Pro 2009р на Shimano Tourney. Але через малу ростовку і важкі колеса, більше 50км проїзжати було челенжом.

Наступний вже усвідомлений вибір був GT Karakaram Elite 2017р на 29 колесах, Deore 3*10 і гідравліці Shimano MT-200. Після Ардісу він наче сам їхав.
На ньому в почав катати в задоволення і робити власні рекорди.
За перший місяць була перші 100км і 150км.
В наступному році вже почав перші 200км катати і після 232км зрозумів що треба вже кермо баран.
Руки, спина, шия після 150км на палці просто відвалювались.

Ну і першим гревелом став Cannondale TOPSTONE Sora 2020р. На цьому вже відчув що вел може їхати за 30км/год легко. Правда брав тоді по передзамовленню з 15% знижкою і по незнанню взяв для 180см L-ку, була помилка в описі Велопланети і стояло 175-185, а по факту 178-194. Навіть змінивши виніс і піддвинувши сідло було некомфортно на ньому. Тому через 300км продав майже за ті ж гроші що купив.

Підкопивши грошей, вже почав шукати щось цікавіше і думав вже брати старшу модель алю Cannondale TOPSTONE 105 М-ку.
Але випадково зустрів на Олх карбонового красеня Ghost Fire Road Rage 6.9 LC 2018р М-ку за ціною нового алю TOPSTONE
На нього облизувався ще коли побачив на виставках в 2018р.
Вел виявився з історією, завіз в Україну його Йохан з Adventure Team, потім перепродав Максу Adventure Team і він вже продав хлопцю в Кривий Ріг.

Вел вже тоді приїхав не на штатному вілсеті і зірці Sun Race
Але за час використання я поміняв ще багато чого:
Вілсет: Китай карбон SPEEDSAFE 25мм ширини на втулках GOLDIX 240sl і спицях Pilar 1420 Aero вага 1200гр
Підсиділ: Canyon S15 VCLS 2.0 CF 27,2
Виніс: Redshift ShockStop Suspension Stem 90
Кермо: Китай карбон ZNIINO 420-540MM з дропом 80мм
Сідло: Fizik Terra Argo X5 150mm

Зараз вел доставляє масу задоволення на покатеньках по любому покриттю.
В 2021 зробив перші 300км за 18 годин на ньому, в 2023-2024 повторив.
2021 https://www.strava.com/activities/5717844814
2023 https://www.strava.com/activities/9502444729
2024 https://www.strava.com/activities/11824926743
В майбутньому зміню трансмісію на Sram Axs Xplr так як вона стає більш доступною.
В цілому мені подобається що сучасні гравійники стали робити з зазорами під 50мм, але в 2018 це було в новинку.